Friday, July 22, 2011

ඇතිවෙන්න හිනාවෙන්න -:) +18

මෙන්න අදත් මගෙන් කතා සෙට් එකක්.හැබැයි ටිකක් විතර +18 වගේ.ඒත් කතා වල තියන රසය නිසා මේවා නොදා බෑ වගේ.අනෙක මේවා කලින් අහල තිබුනෙත් නෑ.ඕං කියවලම බලන්න.
---------------------------------------------------------------------------------
ගුරුවරිය උගන්වමින් සිටියේ එකතු කිරීම අඩු කිරීම පිලිබද ගණිත පාඩමයි.ප්‍රශ්නය යොමුකලේ පන්තියේ සිටි ඇම්ඩන් හටය.
ගුරුවරිය: ඇම්ඩන් පුතා කියන්න බලන්න අත්තක කුරුල්ලො පස් දෙනෙක් ඉන්නවා. ඔයා වෙඩි තියලා කුරුල්ලෙක් බිම දානවා.දැන් අත්තේ කුරැල්ලො කීයක් ඉන්නවද?
ඇම්ඩන්: එකෙක් වත් නෑනෙ මිස්. මොකද අනිත් කුරුල්ලො වෙඩි සද්දෙට ඉගිල්ලිලා යනවනෙ.
ගුරුවරිය: නෑ නෑ මම කියන්න හැදුවෙ පහෙන් එකක් අඩු වුනාම හතරයි කියලා. ඒත් ඔයා හිතන විදියට මම කැමතියි.
ඇම්ඩන්: මිස්, මම මිස්ගෙන් ප්‍රශ්නයක් අහන්නද?
ගුරුවරිය:අහන්න පුතා.
ඇම්ඩන්: ඕන්න කාන්තාවො තුන්දෙනෙක් අයිස්කෝන් ගත්තා.එක්කෙනෙක් අයිස් කෝන් එක කනවා.තව එක්කෙනෙක් අයිස්කෝන් එක උරනවා.අනිත් එක්කෙනා ලෙවකනවා.මේ තුන් දෙනාගෙන් විවාහක එක්කෙනා කවුද?
ගුරුවරිය(මදක් කල්පනා කර..): දෙවනි එක්කෙනා.
ඇම්ඩන්: වැරදියි! බැදපු එක්කෙනා තමයි ඇගිල්ලෙ මුද්දක් තියන එක්කෙනා! ඒත් මිස් හිතන විදියට මම කැමතියි.
-------------------------------------------------------------------------------
ඔන්න එක මනුස්සයෙක් තමන්ගෙ නෝනත් එක්ක කතා කරගත්ත ...කරන්න ඕන උනාම වචනයක් හදාගන්න.එයාල අන්තිමට ඒකට දාගත්තු වචනෙ තමයි 'කෝල් එකක් ගන්නවා' කියන එක.
දවසක් මෑන්ට වැඩේ ඕනවුනා.නෝනා කුස්සියෙ උයනවා.පුතාට කියනවා මෙහෙම;
"පුතා, අම්මගෙන් අහන්න තාත්තට කෝල් එකක් ගන්න පුලුවන්ද කියලා"
පුතා මවගේ ලගට ගොස් පැමින;
"තාත්තේ අම්මා කිවුවා දැන් කෝල්ස් ගන්න බෑ කියල"
තාත්ත කියනවා;
"අම්මට කියන්න එහෙනං තාත්තා වෙන තැනකින් කෝල් එක ගන්නවා කියල"
පුතා නැවත පැමිණේ
"තාත්තේ අම්මා කියනවා එහෙම උනොත් ගෙදර communication එකක් දානවා කියලා"!
---------------------------------------------------------------------------------
සම්පූර්ණයෙන් නිරුවත් කාන්තාවක් ගමනක් යාමට ටැක්සියකට ගොඩවූවාය.රියදුරු විටින් විට පිටුපස හැරෙමින් කාන්තාව දෙස බලන්නට විය.
කාන්තාව: ඇයි ඔයා මගේ දිහා ඔය විදියට බලන්නෙ, මීට කලින් මේ විදියට ගෑණු කෙනෙක් ඉන්නවා දැකලා නැද්ද?
රියදුරු : නෑ නෝනා මම මේ බැලුවෙ නෝනා කොහෙද මගේ හයර් එක තියාගෙන ඉන්නෙ කියලා!
---------------------------------------------------------------------------------
කුඩා ඇනී පාසලේ හොද ශිෂ්‍යාවක් නොවුවාය.පන්තියේදී නිතරම නිදාගැනීම ඇයගේ පුරුද්ද විය.එදින ඇය පන්තියට පැමිණියේද ප්‍රමාදවය.ගුරුවරයා උගන්වමින් සිටියේ ක්‍රිස්තියානි ධර්මයයි.නොබෝ වේලාවකින් නින්දට වැටුන ඇය ගුරුවරයාගේ ඉලක්කය විය.
ගුරුවරයා:ඇනී කියන්න බලන්න ලෝකය මැවුවේ කවුද කියලා?
මෙවිට පිටුපසින් සිටි ඇන්ඩි තමා අත තිබූ පින් එකකින් අැනීගේ පශ්චාත් භාගයට ඇන්නේය එක්වරම,
ඇනී:ගෝඩ්...
ගුරුවරයා:බොහෝම හොදයි ඇනී...
ඇනී නැවත නින්දට වැටුනාය.යලිත් ගුරුවරයාගේ ප්‍රශ්නය ඇනීටය,
ගුරුවරයා:ඇනී කියන්න බලන්න අපගේ ගැලවුම්කරුවානන් කවුද කියලා?
මෙවරද පිටුපස සිටි ඇන්ඩිගෙන් අල්පෙනෙති ප්‍රහාරය එල්ලවුනි.
ඇනී:ජේසූ....
ගුරුවරයා:බොහෝම හොදයි ඇනී...
තෙවන වර ද ප්‍රශ්නය නින්දේ සිටි ඇනීටය;
ගුරුවරයා:ඇනී කියන්න බලන්න,විසි තුන්වෙනි බබා ලැබුනට පස්සෙ ආදම්ට ඒව මොනවද කිවුවෙ කියලා.
මෙවර ඇන්ඩිගේ ප්‍රහාරය පෙරට වඩා සැර විය.
ඇනී: ...ගෙ පුතා උඹ ආයෙත් ඕකෙන් මට ඇන්නොත් මම ඕක දෙකට කඩලා ගහනවා උඹේ ..කේ!
ගුරුවරයා : $%@*/+!
කොහොමද? :D නං පහලින් කොමෙන්ටුවක් කොටලාම යන්න.

9 comments:

  1. ටැක්සියෙ කතාව මරු! මම ඒක පළවෙනි වතාවට කියෙව්වෙ අදයි

    ReplyDelete
  2. මට දැනෙන ව්දිහට පලමු කතාව හොදයි..

    ReplyDelete
  3. එල මචන්. ඇත්තටම හිනා ගියා.
    මේව ගොතන එවුන්ට තෑගි දෙන්න වටිනවා.
    JH

    ReplyDelete
  4. අන්තිම එකනම් පට්ටම පට්ට.. පිළිවෙලට තුනම කියවගෙන එනකොට හිනාව ආරෝහණය උනා.. සුපිරි!

    ReplyDelete
  5. අන්තිම එකනම් පට්ටයි .....
    නියම සීරීස් එක ......

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete